ZAVALLI CHP

Güya Atatürk'ün partisi...
Doğru, ismine bakarsan parti Atatürk'ün partisi ama o kadar..
İçi, liboş, dinci, liberal solcu, ne halt ararsan var.
Yunanlıların kokoreçi gibi, içinde her türlü sakatat mevcut.
Ankara öyle de, ilçe örgütü farklı mı?
Belediye, Sabah Gazetesi'ni kahvehanelere bedava dağıtıyormuş.
Dağıtır, adam sizin gibi tiyatro figuranı muhalefeti bulmuş, az bile yapıyor.
Bilgi edinme kanunu diye bir kanun var.
bir gün iki satır bişey yazıp, sordunuz mu?
Yok...
Bilmediğinizi biliyor musunuz?
Yok..
Sen ne yaptın?
Meclisten istifa ettin, biz de sandık ki, zamanını örgüte harcayacak.
Meğer, arkadaş milletvekilliği peşindeymiş.
Ben, Adnan hocanın yalancısıyım.
Orhangazi'yi hallettiniz, sıra memleketi kurtarmaya geldi.
Gazetelere çıkıp, şikayet edeceğinize, gereğini yapın, ağlamayın!...
Allah CHP seçmenine gani gani sabır versin...

Amin!

0 yorum:

 

Pazarköy