ZAVALLI CHP
Güya Atatürk'ün partisi...
Doğru, ismine bakarsan parti
Atatürk'ün partisi ama o kadar..
İçi, liboş, dinci, liberal solcu, ne
halt ararsan var.
Yunanlıların kokoreçi gibi, içinde
her türlü sakatat mevcut.
Ankara öyle de, ilçe örgütü farklı
mı?
Belediye, Sabah Gazetesi'ni
kahvehanelere bedava dağıtıyormuş.
Dağıtır, adam sizin gibi tiyatro
figuranı muhalefeti bulmuş, az bile yapıyor.
Bilgi edinme kanunu diye bir kanun var.
bir gün iki satır bişey yazıp,
sordunuz mu?
Yok...
Bilmediğinizi biliyor musunuz?
Yok..
Sen ne yaptın?
Meclisten istifa ettin, biz de sandık
ki, zamanını örgüte harcayacak.
Meğer, arkadaş milletvekilliği
peşindeymiş.
Ben, Adnan hocanın yalancısıyım.
Orhangazi'yi hallettiniz, sıra
memleketi kurtarmaya geldi.
Gazetelere çıkıp, şikayet
edeceğinize, gereğini yapın, ağlamayın!...
Allah CHP seçmenine gani gani sabır
versin...
Amin!
0 yorum:
Yorum Gönder