PARAN OLSAYDI, YAŞIYOR OLACAKTIN




3X18.000=54000TL
Geçen gün şehit olan askerlerimizin AKP nezdindeki değeri bu!
Şehit başına 18.000TL
Paran olaydı da vereydin şimdi yaşıyor olacaktın...
Baban fakirse, şansın yok, cennete gitme şansın çok!
Cüzdani redçileri bir nebze olsa anlamak mümkün de...
Cüzdani redçilere ne demeli?
Bakın, Anayasa ne diyor:
Madde 10 Herkes, dil, ırk, renk, cinsiyet, siyasi düşünce,
felsefi inanç, din, mezhep ve benzeri sebeplerle ayırım gözetilmeksizin
kanun önünde eşittir.
Hiçbir kişiye, aileye, zümreye veya sınıfa imtiyaz tanınamaz.
Devlet organları ve idare makamları bütün işlemlerinde
kanun önünde eşitlik ilkesine uygun olarak hareket etmek zorundadır.
Paralı olanlar, fakirlere oranla “daha eşittir” diyor mu?
Demiyor.
Öyleyse, bu kıblesi dolar olan Meclis'tekiler ne demek istiyor?
bir değil,
beş değil,

yüz milyonlarlasın maalesef.
koyun gibisin kardeşim,
gocuklu celep kaldırınca sopasını
sürüye katılıverirsin hemen
ve âdeta mağrur, koşarsın salhaneye.
(...)
kabahat senin,
- demeğe de dilim varmıyor ama -
kabahatın çoğu senin, canım kardeşim!

nazım hikmet

Bu konuda, askeri gidecek olup da, parası olmayanlar

için gerekli hukuki (dava) yardım benden bedava.

0 yorum:

 

Pazarköy