3X18.000=54000TL
Geçen gün şehit olan
askerlerimizin AKP nezdindeki değeri bu!
Şehit başına 18.000TL
Paran olaydı da vereydin şimdi
yaşıyor olacaktın...
Baban fakirse, şansın yok, cennete
gitme şansın çok!
Cüzdani redçileri bir nebze olsa
anlamak mümkün de...
Cüzdani redçilere ne demeli?
Bakın, Anayasa ne diyor:
Madde 10 Herkes, dil, ırk, renk,
cinsiyet, siyasi düşünce,
felsefi inanç, din, mezhep ve benzeri
sebeplerle ayırım gözetilmeksizin
kanun önünde eşittir.
Hiçbir kişiye, aileye, zümreye veya
sınıfa imtiyaz tanınamaz.
Devlet organları ve idare makamları
bütün işlemlerinde
kanun önünde eşitlik ilkesine uygun
olarak hareket etmek zorundadır.
Paralı olanlar, fakirlere oranla
“daha eşittir” diyor mu?
Demiyor.
Öyleyse, bu kıblesi dolar olan
Meclis'tekiler ne demek istiyor?
bir değil,
beş değil,
beş değil,
yüz milyonlarlasın maalesef.
koyun gibisin kardeşim,
gocuklu celep kaldırınca sopasını
sürüye katılıverirsin hemen
ve âdeta mağrur, koşarsın salhaneye.
(...)
kabahat senin,
- demeğe de dilim varmıyor ama -
kabahatın çoğu senin, canım kardeşim!
nazım hikmet
- demeğe de dilim varmıyor ama -
kabahatın çoğu senin, canım kardeşim!
nazım hikmet
Bu konuda, askeri gidecek olup da,
parası olmayanlar
için gerekli hukuki (dava) yardım
benden bedava.
0 yorum:
Yorum Gönder