Geçenlerde yerel
basının, Belediye'nin öğrencilere burs vereceği yazısı üzerine
Belediye'ye bilgi edinme dilekçesi verdiğimi, Belediye'nin ise
yanıt olarak, basının yanlış yazdığını söyledediğini
burada yazdım. Yerel basından hala tık yok...
Arkadaş haberlerinizin
arkasında da mı duramıyorsunuz?
Yoksa ne yazdığınızın
farkında mı değilsiniz?
Kaymakam, Tartar
zamanında geçmediği kaymakamlık konutuna geçecek. O zaman
maksat, Tartar'a engel olup, eski kaymakamlık konutunun bulunduğu
yerde yapılacak altgeçite engel olmaktı. Bunda başarılı
oldular, şimdi ise aynısını kendileri yapıyor, yapacak. Bunun
adı da bu ülkede 'siyaset' oluyor.
Aynı şekilde, elektrik
kablolarının bir kısmının yeraltına alınması o zamanda
gündeme geldi. UEDAŞ kabul etmedi. Güdükgazi milletvekili ve
Neşet efendi o zaman niye ağırlıklarını koymadılar? Yanıt
aynı siyaset!.. Onlar siyaset yapıyor, cefasını vatandaş
çekiyor, bu vatandaş da bunu hak etmiyor değil...
Süren çamur çilesinin
asıl nedeni ise, ihale aşamasında firmalara kazdıkları yere
sistemi döşedikten sonra, doldururken toprağı sıkıştırma
şartı koyulmaması. Bu devirde her çeşit vibratör var iken,
'bizim mütehait' toprağı kepçeyle ittirip, bırakıyor. Sıkıysa
üstüne asfalt yap, yaparsan çökeceği belli. Göl yolu kaç defa
asfaltlandı? Bekleyeceğiz ki, toprak yağmur ve araç geçişleriyle
sıkışsın, sonra asfalt yapacağız...
Bunun adı
beceriksizlik, kifayetsizlik ve muhterisliktir. Türkiye'de buna
'siyaset' deniyor... Yerseniz... Yeni yılda çapsız, kifayetsiz ve
muhterislerin yönetim kademelerinde daha az olduğu bir ülke
diliyorum. Bu zihniyet yönetimden uzaklaştırılmadıkça, bırakın
sorunların çözülmesini, artarak çoğalması kaçınılmazdır.
Aynı şeyleri yapıp, değişik sonuç beklemek, aptallara özgüdür.
0 yorum:
Yorum Gönder