Esnafa AVM’lerde e 5 kota esnafa ayrılacak, bunu yapmayan
AVM’ler bir anlamda faaliyetlerini de yerlerine getiremeyeceklermiş. Bunu duyan
kargalar gülmekten daldan düşer. Esnaf
ayrılan %5 kotayı hangi parasal güçle kullanacak, söyler misiniz)
Konuşmasında iş adamlarına da seslenen Davutoğlu, iş
adamlarının da bir gelenek başlatmasını istediğini söyleyerek, ''Alışveriş merkezlerini dualarla
bereketlendirin. Toplu olarak oralarda dükkanlarınızı açarken işinize başlarken
bu Ahilik geleneğini oralara taşıyın'' ifadelerini kullandı.
Doğru söze ne denir? Bu ekonomide iş dualara kaldı. Ama
esnafımız bunu anladı mı acaba?
Orgeneral Edip Başer açıkça “Türkiye terörist devlet”
statüsünde olduğuna ilişkin görüşler bildirdi.
Herkes Tayyip Hükümeti zamanında Türkiye’nin ÖSO ve
dolayısıyla İŞID’ e silah yolladığını biliyor. Buna Tayyip’le ilgili İsviçre
banka hesapları ve 17/25 Aralık soruşturmasıyla ilgili yabancı istihbarat
servislerinin elinde olan bilgileri de eklediğinizde, Tayyip’in Amerika’dan
IŞİD düşmanı olarak dönmesinin nedeni çok açık olarak ortaya çıkıyor.
ABD’nin ağzı torba, kamuoyuna açıklamıyor ama, günah defterlerini
mırın kırın edenlerin önüne koyuveriyor.
Bildiğiniz gibi Tayyip Libya krizi sırasında NATO’nun ne işi
var Libya’da dedikten iki gün sonra, bu sözünden dönüp, Meclis’e teskere
yollamış ve teskere Meclis’te görüşülürken gönderilen gemiler yolun yarısını
kat etmişti.
Şimdi da alavere dalavere Türk ve Kürt Mehmet nöbete, hem de
Ortadoğu’da. Davutoğlu ve Tayyip’in her türlü silah, mühimmat ve lojistik desteğiyle
beslenen ÖSO kargasının yumurtasında çıkan IŞİD kendine verilen görevlerin
dışına çıkınca “öfkeli, sinirli çocuklar” statüsünden bir anda terörist
statüsüne terfi etti. IŞİD kuşunu vurma görevi Amerika’da Tayyip’e verilince,
Tayyip, ordu bugünler için var, üstümüze düşeni yaparız diye çark etti.
Bilal sıfırlama yapar ve ayakkabı kutusu sayarken; Bilal’in
babası için ‘yememiştir’ diyen necip Türk ve Kürt halkının çocukları, başka
türlü gidemeyecekleri cennete, Ortadoğu bataklığı üzerinden yollanıyor…
0 yorum:
Yorum Gönder