Esnafı AVM'ye kurban etmeyeceğiz, ama çocuklarınızı, besleyip, büyüttüğümüz IŞİD’e kurban edeceğiz.



Esnafa AVM’lerde e 5 kota esnafa ayrılacak, bunu yapmayan AVM’ler bir anlamda faaliyetlerini de yerlerine getiremeyeceklermiş. Bunu duyan kargalar  gülmekten daldan düşer. Esnaf ayrılan %5 kotayı hangi parasal güçle kullanacak, söyler misiniz)

Konuşmasında iş adamlarına da seslenen Davutoğlu, iş adamlarının da bir gelenek başlatmasını istediğini söyleyerek, ''Alışveriş merkezlerini dualarla bereketlendirin. Toplu olarak oralarda dükkanlarınızı açarken işinize başlarken bu Ahilik geleneğini oralara taşıyın'' ifadelerini kullandı.
Doğru söze ne denir? Bu ekonomide iş dualara kaldı. Ama esnafımız bunu anladı mı acaba?


Orgeneral Edip Başer açıkça “Türkiye terörist devlet” statüsünde olduğuna ilişkin görüşler bildirdi.
Herkes Tayyip Hükümeti zamanında Türkiye’nin ÖSO ve dolayısıyla İŞID’ e silah yolladığını biliyor. Buna Tayyip’le ilgili İsviçre banka hesapları ve 17/25 Aralık soruşturmasıyla ilgili yabancı istihbarat servislerinin elinde olan bilgileri de eklediğinizde, Tayyip’in Amerika’dan IŞİD düşmanı olarak dönmesinin nedeni çok açık olarak ortaya çıkıyor.
ABD’nin ağzı torba, kamuoyuna açıklamıyor ama, günah defterlerini mırın kırın edenlerin önüne koyuveriyor.
Bildiğiniz gibi Tayyip Libya krizi sırasında NATO’nun ne işi var Libya’da dedikten iki gün sonra, bu sözünden dönüp, Meclis’e teskere yollamış ve teskere Meclis’te görüşülürken gönderilen gemiler yolun yarısını kat etmişti.

Şimdi da alavere dalavere Türk ve Kürt Mehmet nöbete, hem de Ortadoğu’da. Davutoğlu ve Tayyip’in her türlü silah, mühimmat ve lojistik desteğiyle beslenen ÖSO kargasının yumurtasında çıkan IŞİD kendine verilen görevlerin dışına çıkınca “öfkeli, sinirli çocuklar” statüsünden bir anda terörist statüsüne terfi etti. IŞİD kuşunu vurma görevi Amerika’da Tayyip’e verilince, Tayyip, ordu bugünler için var, üstümüze düşeni yaparız diye çark etti.

Bilal sıfırlama yapar ve ayakkabı kutusu sayarken; Bilal’in babası için ‘yememiştir’ diyen necip Türk ve Kürt halkının çocukları, başka türlü gidemeyecekleri cennete, Ortadoğu bataklığı üzerinden yollanıyor…

0 yorum:

 

Pazarköy