İŞTE
AKP’NİN ADALETİ!...
Bekir Bozdağ’ın skandal pozu!
Eylül 22, 2014 |
Adalet Bakanı Bekir Bozdağ, makam
koltuğuna oturduğu savcıyla bu pozu verdi.
HSYK
seçiminde Yargıda Birlik Platformu’na destek için il il dolaşan Adalet Bakanı Bekir Bozdağ, yargı
bağımsızlığını ayaklar altına alan bir skandala imza attı. Diyarbakır
Başsavcısı Ramazan Solmaz’ı ziyaretinde Bozdağ, makam koltuğuna oturduğu
savcıyla bu pozu verdi.
HSYK
seçimlerini Yargıda Birlik Platformu’nun (YBP) alması için var gücüyle çalışan
Adalet Bakanlığı yeni bir skandala daha imza attı. Yasama ve yürütmenin
birbirinden bağımsız olduğu kaidesini ayaklar altına alan Bakanlık, internet
sitesinde “Yeni Türkiye yargısının” fotoğrafını yayımladı.
Bu da ‘faşist tek
partili Cumhuriyet’in’ Adalet Bakanı
Atatürk'ün adalet bakanlarından Mahmut Esat Bozkurt, gemiyle
çıktığı bir gezi sırasında Alanya'ya uğradığında, kendisini karşılayanlar,
'aralarında yargıcın bulunmadığını' söylemeyi ihmal etmezler.
Bozkurt, şu yanıtı verir:
'O yargıçtır, biz ona
gideriz...'

1 yorum:
SKANDAL OLACAK NE VAR ?
Hamdi YALÇIN(hamdiyalcin1@hotmail.com)
Adalet Bakanı Bekir Bozdağ'ın Doğu illerini ziyareti sırasında o şehirlerin Cumhuriyet Başsavcılarına ziyaret gerçekleştirmiş olması gayet normaldir. Adliyelerin sıkıntılarını ilk ağızdan dinlemesi ve yerinde görmesi, Başsavcılardan veya adliyelerdeki Komisyon Başkanlarından veya diğer ilgili ve yetkililerden yerinde bilgi almasından daha normal ne olabilir ki? Neymiş, Adalet Bakanı Diyarbakır Basavcısının makamında, o'nun koltuğuna oturmuş, neymiş Başsavcı ayakta beklemişmiş...
Bırakın böyle asılsız, haber değeri taşımayan kargaları dahi güldürecek bu tür haber yapanlara ben de gülüp geçiyorum.
Adalet Bakanı Bekir Bozdağ ülkemizin en önemli ve güzide Yargı Teşkilatına-Cumhuriyet Başsavcılıklarına istediği zaman ziyaret gerçekleştirebilir. Ziyaret edilen Başsavcı , ev sahibi sıfatıyla misafirperverlik örneği sergilemiş ve Adalet Bakanı'na oturduğu koltuğunu teslim etmişse çok doğru bir davranışta bulunmuştur.
Herhangi bir kurumun bir genel müdürü bir daire başkanı veya şube müdürünün makamına girdiğinde nezaketen onlar herhalde kısa bir sürede olsa koltuklarını Genel müdürlerine bırakmalarından daha doğal ne olabilir. Çok önemli bir kurumun Bakanı da adliyeye ziyaret gerçekleştirdiğinde; adliyelerimizde Başsavcılığı birinci derecede temsil eden Başsavcının , ziyarette bulunan sayın Bakanı karşılaması ve koltuğunu ona vermesinden daha güzel bir jest ne olabilir ki?
Başsavcılık yargısal olmaktan ziyade idari yönü ağır basan bir makamdır görüşü olduğu gibi bir diğer görüşe göre ise savcılık hem adli hem de idari bir organdır.
Adalet Bakanı Bozdağ her ne niyetle o ziyaretleri gerçekleştirirse gerçekleştirsin Başsavcı, savcılık Makamını temsilen doğrusunu yapmıştır. Adalet Bakanı Bozdağ herhangi bir hakimin duruşma kürsüsüne çıkıp oturmamış ve herhangi bir yargılama yapıp karar da vermediğine göre gazeteci ve köşe yazarlarının bu olayı abartmalarına gerek yoktur.
Diyarbakır Cumhuriyet Başsavcısı Sayın Ramazan Solmaz'ın Adalet Bakanı sayın Bekir Bozdağ'ı karşılaması ve makamında ağırlaması karşısında; sergilemiş olduğu davranış biçimi gayet doğal ve skandal olacak , abartılacak hiçbir şey yoktur.
Yorum Gönder