Yenigün gazetesi
başlık atmış: “Nadır’da şimdi de fatura krizi” diye. Ben de başlığı yukarıdaki
gibi koydum. Çünkü Nadır’da katakulliden bol bişey yok. Tipik AKP
numaraları…Demokrasinin vazgeçilmesi siyasi parti ilçe örgütleri veya yerel
basın işin peşine düşse dizi olur.
MHP
ve CHP sıcak ve toz nedeniyle tatilde. CHP ilçe başkanı Mehmet Dalyan partiyle
ilgilenmek için olsa gerek, Belediye Meclisi’ndeki görevinden istifa etti. Ama
yine vakit bulup, bu işlere el atamıyor. Beğenmediğimiz Neşet efendi hem ilçe
başkanlığını hem de meclis üyeliğini birlikte götürdü. Arkadaş bilmemek ayıp
değil ama, sormamak ayıp… Kendi oluşturduğum http://pazarkoy.blogspot.com.tr/
adlı internet blogunda belgeleriyle her şeyi yazmama rağmen sizden yine tık
yok.
Basını
geçiyorum, onlar zaten Belediye hakkında hiçbir şey yazamaz, yazsalar yazsalar,
Neşet yemekte, Neşet parkta, Neşet denetimde gibi haberlerle bütün sayfalarını
doldururlar.
Orhangazi
kamuoyu Saadet Partisi yönetimine bir teşekkür borçlu. Ben şimdi arkadaşlara
yine yardımcı olacağım. Benim sorduğum ve henüz Belediye’nin yanıtlamadığı şu
soruların peşine bir düşsünler bakalım.
ORHANGAZİ
BELEDİYE BAŞKANLIĞINA /BURSA
1.Nadır Piknik Alanında yapılan
tesislerin ve binaların ruhsatı var mıdır.
2.Bu bölgenin kullanımı için
Kaymakamlıkla yapılan protokole aykırı
hususları (orman arazisinde kalan barbeküler gibi) ne zaman düzeltilecektir.
3. Nadır kaynağının 50 m
yakınında Yer altı suları kirletme yasaklarına aykırı olarak yapılmış ve
Belediyenin 22.02.2011 tarih ve M 16.6.ORB.5.13/sayılı (İmar ve Şehircilik
Müdürlüğü) yazısında Mescit yapılmaması gereken yapılardan olup yıkımla ilgili
işlemlere başlatılmıştır denilmektedir. Bu
yapı yıkılmış mıdır. Yıkılmamış ise
ne zaman yıkılacaktır. Yapının yıkımından dolayı uğranılan zararı için gerekli
girişimlerde bulunulacak mıdır.
Ne
o, bu sıcakta bunlarla uğraşamayız mı diyorsunuz, sevgili tatilsever CHP li
arkadaşlar, unutmayın izninizin süresi dolmak üzere… Siz bu kafayla giderseniz,
yakında ortada ne CHP ne de ülke kalacak…
COMPONENTA
SEVGİSİ
Neşet
efendi ve İsmail efendi Componenta ve Sirena marine’yi ziyaret etmişler. Sebep
iade-i ziyaret imiş. Olur, biz de yedik. Yoksa, hukuksuz, kanuna aykırı
uygulamaları yerinde görmek mi? Ha, ne dersiniz?
İsmail ve
Neşet efendinin Componenta’ya bu ilgilerinin sebebi ne acaba? İsmail efendinin
son zamanlarda Componenta’ya ilgisi arttı, neden acaba? Neşet efendi
Componenta’yla ilgili mahkeme ilamını ne zaman uygulamayı düşünüyorsunuz acaba?
Yoksa kadı da biziz, mahkeme de, mi diyorsunuz?
Ya bu kadar
kopyadan sonra CHP ve MHP harekete geçerler herhalde…
Ne dediniz?
Daha çok mu
bekleriz?
0 yorum:
Yorum Gönder