NADIR’IN KRİZİ BİTMEZ




            Yenigün gazetesi başlık atmış: “Nadır’da şimdi de fatura krizi” diye. Ben de başlığı yukarıdaki gibi koydum. Çünkü Nadır’da katakulliden bol bişey yok. Tipik AKP numaraları…Demokrasinin vazgeçilmesi siyasi parti ilçe örgütleri veya yerel basın işin peşine düşse dizi olur.
            MHP ve CHP sıcak ve toz nedeniyle tatilde. CHP ilçe başkanı Mehmet Dalyan partiyle ilgilenmek için olsa gerek, Belediye Meclisi’ndeki görevinden istifa etti. Ama yine vakit bulup, bu işlere el atamıyor. Beğenmediğimiz Neşet efendi hem ilçe başkanlığını hem de meclis üyeliğini birlikte götürdü. Arkadaş bilmemek ayıp değil ama, sormamak ayıp… Kendi oluşturduğum http://pazarkoy.blogspot.com.tr/ adlı internet blogunda belgeleriyle her şeyi yazmama rağmen sizden yine tık yok.
            Basını geçiyorum, onlar zaten Belediye hakkında hiçbir şey yazamaz, yazsalar yazsalar, Neşet yemekte, Neşet parkta, Neşet denetimde gibi haberlerle bütün sayfalarını doldururlar.
            Orhangazi kamuoyu Saadet Partisi yönetimine bir teşekkür borçlu. Ben şimdi arkadaşlara yine yardımcı olacağım. Benim sorduğum ve henüz Belediye’nin yanıtlamadığı şu soruların peşine bir düşsünler bakalım.


            ORHANGAZİ BELEDİYE BAŞKANLIĞINA /BURSA
1.Nadır Piknik Alanında yapılan tesislerin ve binaların ruhsatı var mıdır.
2.Bu bölgenin kullanımı için Kaymakamlıkla yapılan protokole aykırı hususları (orman arazisinde kalan barbeküler gibi) ne zaman düzeltilecektir.
3. Nadır kaynağının 50 m yakınında Yer altı suları kirletme yasaklarına aykırı olarak yapılmış ve Belediyenin 22.02.2011 tarih ve M 16.6.ORB.5.13/sayılı (İmar ve Şehircilik Müdürlüğü) yazısında Mescit yapılmaması gereken yapılardan olup yıkımla ilgili işlemlere başlatılmıştır denilmektedir. Bu yapı yıkılmış mıdır. Yıkılmamış ise ne zaman yıkılacaktır. Yapının yıkımından dolayı uğranılan zararı için gerekli girişimlerde bulunulacak mıdır.

            Ne o, bu sıcakta bunlarla uğraşamayız mı diyorsunuz, sevgili tatilsever CHP li arkadaşlar, unutmayın izninizin süresi dolmak üzere… Siz bu kafayla giderseniz, yakında ortada ne CHP ne de ülke kalacak…

            COMPONENTA  SEVGİSİ

            Neşet efendi ve İsmail efendi Componenta ve Sirena marine’yi ziyaret etmişler. Sebep iade-i ziyaret imiş. Olur, biz de yedik. Yoksa, hukuksuz, kanuna aykırı uygulamaları yerinde görmek mi? Ha, ne dersiniz?
İsmail ve Neşet efendinin Componenta’ya bu ilgilerinin sebebi ne acaba? İsmail efendinin son zamanlarda Componenta’ya ilgisi arttı, neden acaba? Neşet efendi Componenta’yla ilgili mahkeme ilamını ne zaman uygulamayı düşünüyorsunuz acaba? Yoksa kadı da biziz, mahkeme de, mi diyorsunuz?
Ya bu kadar kopyadan sonra CHP ve MHP harekete geçerler herhalde…
Ne dediniz?

Daha çok mu bekleriz?

0 yorum:

 

Pazarköy