AKP
hükümetinin ilk icraatı, 10 Ocak 2003’te“Nereden Buldun Yasası”nı kaldırmak
olmuştu. O yüzdendir ki, kamu görevlisi olmayanlara “Nereden Buldun?” diye
sorulamıyor.
Neşet efendi,
beni yanıltmadı, gelir gelmez, beton işlerine girdi, her taraf beton, yeşil
alan kalmayacak. Orhangazi’nin işsiz güçsüz güruhu ise, güya ‘parkta’ çay içip
etrafı kesecekler.
Modernite
algısı betonarmede kalmış bir belediye başkanı…
Seçim bitti, Orhangazi’nin
boş konuşan büyük siyasetçileri ortadan kayboldu. Belediye’ye göbekten bağlı
basın yalakalık yarışına girmiş durumda. Bunlara Yenigün gazetesinden eski bir
öğretmen de katıldı. Su işinin ne kadar berbat gittiğini yazamadığı için,
damadının başarılarını anlatıp duruyor…
Pazarköy’ün
durumu bu…
Malvarlıklarını
gizleyenler ve onların hırsızlıklarına, ‘yiyorlar ama bize de düşüyor’ diye
destek verip, meydanları ve İslam dinini gösteri dinine çeviren ‘sağduyusu’ tüm
aramalara rağmen bulunamamış, beleşçi halkım meydanlarda iftar açıyor.
Ne, İslam
medeniyetinin Avrupa Ortaçağı yaşarken yaşadığı 700 yıllık parlak devrinden
haberleri var ne de o medeniyetin yarattığı ve sonradan Avrupa rönasansını
başlatan etkenlerden biri olan kültür ve bilimden haberleri var. Dini gösteri
haline çevirip, hırsızlıklara oylarıyla yardım ve yataklık yapıp Temmuz
sıcağında cennet hayalleri kuruyorlar.
Neşet efendi
de bu mümbit ortamda, alabildiğine din ticareti ve ihalesiz işlerye
yandaşlarını bizim paramızla ihya ediyor.
BİMER
kanalıyla Belediye’ye iki dilekçe gönderdim, siz gönderin…
İşte,
dilekçeler ve sorduğum sorular: (Bimer sayfasından alınıp, olduğu gibi
konulmuştur, bu sayfa noktalama işaretler kullanılmamaktadır.)
ORHANGAZİ BELEDİYE BAŞKANLIĞI NA
10.07.2014 TARİHLİ YEREL BASINDA,
Orhangazi Belediyesinin 09.07.2014 tarihinde Nadır Sosyal Tesislerinde iftar
yemeği düzenlediği yazıyordu. Bahsi geçen iftar yemeği belediye tüzel kişiliği
adına mı düzenlenmiştir. Masrafı kim tarafından karşılanmıştır. Maliyeti nedir.
ORHANGAZİ BELEDİYE BAŞKANLIĞI na, KAYMAKAMLIĞI na ve
İÇİŞLERİ BAKANLIĞI na 1
0.07.2014 TARİHLİ YEREL BASINDA YER
ALAN BİR HABERE GÖRE Taş ocaklarından malzeme taşıyan kamyonların şehir içinden
geçmesini önlemek amacıyla, 2,5 uzunluğunda yeni bir yol inşaatına başlandığı
yazılıydı. Taş ocağı işletmek ticari bir faaliyettir, taş ocağının ana yollara
bağlantısını yapmak da ocağı işleten, ticari faaliyette bulunan gerçek ve tüzel
kişilere aittir. Belediyenin görevi ise, bu işleri düzenlemektir. Ticari
faaliyetin gereği faaliyette bulunanların yollarını kendilerinin yapmalarıdır.
Böyle bir yolun Belediye dolayısıyla kamu kaynaklarıyla yapılması hangi
kanunun, hangi maddesine göre olmaktadır. Bunun kamuya tahmini maliyeti ne
olacaktır.
Uyandırmaya
kalksan uyanacak gibi değil…
0 yorum:
Yorum Gönder