Orhangazi Ticaret ve Sanayi Odası
Başkanı Ergün Efendioğlu son günlerde
yerel basında her gün manşet. Arkadaş, Orhangazi’yi o kadar çok seviyor ki,
illa bir organize sanayi bölgesini ilçemize kazandıracakmış. Orhangazi halkı
çoktan hazır, iş bulcaz diye…
Bu efendinin 1/100,000 lik ve
1/25.000 lik planlardan haberi var mı, bilmem. Olsa da olmasa da önemli değil,
devir yağma ve talan devri. Müslüman geçinenlerin hırsızlık yaptığı kamu malını
çuvallarla sırtlandığı devir.
Efendiye bakarsanız otoyol
yüzünden nüfus 600.000 çıkacakmış, buna bişey söylerler ama, ben terbiyemi
bozmayayım. Sonra, OSB yapılmazsa, her tarafa kontrolsüz sanayi tesisleri
yapılacakmış, onların amacı gölü ve Orhangazi’yi bu tehlikeden korumakmış. Bak
seennnn….Sayın efendi, kanserojen etkileri bilinen kağıt fabrikası için plan
değişikliği yapıldığında sen neredeydin? Bu planla tüm ova sanayi yerleşimine
açılırken, ellerini mi ovuşturuyordun, yoksa iki gözün iki çeşme Orhangazi’yi
için göz yaşı mı döküyordun?
Bu ilçeyi bu kadar seviyordun da
hem plan değişikliğine, hem de Albayrak’ların kağıt fabrikasına niye ses
çıkarmadın, Tayyip’ten mi korktun? Yemedi mi?
Gölge etme başka ihsan istemem
diye bir söz var, OTSO gölge etmesin yeter. Mevcut planlar uygulandığı taktirde
Orhangazi’de Göl’de korunur. Kurtarıcıya gerek yok efendi… Biz Türk filmleriyle
büyümüş bir nesiliz, biliriz bu kurtarıcı numaralarını, kurtarıcı sonunda kızı
öper, haydi, kendi yoluna… Sizden gelecek hayır gelmez olsun…
0 yorum:
Yorum Gönder