ERGÜN EFENDİOĞLU NEYİ SEVİYOR?




Orhangazi Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Ergün  Efendioğlu son günlerde yerel basında her gün manşet. Arkadaş, Orhangazi’yi o kadar çok seviyor ki, illa bir organize sanayi bölgesini ilçemize kazandıracakmış. Orhangazi halkı çoktan hazır, iş bulcaz diye…
Bu efendinin 1/100,000 lik ve 1/25.000 lik planlardan haberi var mı, bilmem. Olsa da olmasa da önemli değil, devir yağma ve talan devri. Müslüman geçinenlerin hırsızlık yaptığı kamu malını çuvallarla sırtlandığı devir.
Efendiye bakarsanız otoyol yüzünden nüfus 600.000 çıkacakmış, buna bişey söylerler ama, ben terbiyemi bozmayayım. Sonra, OSB yapılmazsa, her tarafa kontrolsüz sanayi tesisleri yapılacakmış, onların amacı gölü ve Orhangazi’yi bu tehlikeden korumakmış. Bak seennnn….Sayın efendi, kanserojen etkileri bilinen kağıt fabrikası için plan değişikliği yapıldığında sen neredeydin? Bu planla tüm ova sanayi yerleşimine açılırken, ellerini mi ovuşturuyordun, yoksa iki gözün iki çeşme Orhangazi’yi için göz yaşı mı döküyordun?
Bu ilçeyi bu kadar seviyordun da hem plan değişikliğine, hem de Albayrak’ların kağıt fabrikasına niye ses çıkarmadın, Tayyip’ten mi korktun? Yemedi mi?

Gölge etme başka ihsan istemem diye bir söz var, OTSO gölge etmesin yeter. Mevcut planlar uygulandığı taktirde Orhangazi’de Göl’de korunur. Kurtarıcıya gerek yok efendi… Biz Türk filmleriyle büyümüş bir nesiliz, biliriz bu kurtarıcı numaralarını, kurtarıcı sonunda kızı öper, haydi, kendi yoluna… Sizden gelecek hayır gelmez olsun…

0 yorum:

 

Pazarköy