Orhangazi Belediyesi,
atıl durumda olan ve ilçe kamuoyunda sürekli tartışılan Gölpark
AVM ile ilgili olarak alternatif bir çözümü Belediye Meclisine
sundu. Gölpark AVM’yi yap işlet devret modeli ile 25 yıllığına
alan firma yetkililerin talebi ile AVM’nin bulunduğu arsanın aynı
şirkete satışı ile ilgili konu Kasım Ayı Meclisinde onaylanmış.
Aferin size...
Tesisin atıl
kalmasından içleri sızlıyormuş, tesisin yapılması kararı
alınırken, birçoğunuz o Meclisteydiniz, o zaman gıkınız
çıkmadı, tabii yandaşlara veriliyordu, kamuya ait bir arsa ne ki
sizin için, siz duygusal insanlarsınız... Kesin kabulü
yapılmadan, tesisi şirkete teslim eden, o sürede bir kuruş kira
almayan sizin Belediye başkanınız değildi. Ağlamaktan sorumlu
parti üyeniz bakan, kesin kabulü yapılmamış tesisi hizmete
açarken siz yoktunuz. Kesin kabulü olmayan tesise elektrik ve suyu
kim bağladı? Ben mi? Hadi bunları yedik, kullanma ruhsatını kim
verdi?
Şimdi yarattıkları
pisliği temizlemeye soyunmuşlar, yandaş şirkete arasayı peşkeş
çekecekler. Otel olacağını baştan söyleseydiniz, ihaleye
belkide ben de girerdim.
O
ŞİRKETİN PARASI VARSA, SÖZLEŞMEDEN KAYNAKLANAN, BELEDİYEYE OLAN
KİRA BORÇLARINI NİYE ÖDEMİYOR. ADAM İŞİ SÜRÜNCEMEDE
BIRAKACAK, KEPAZE EDECEK ÖDÜLÜ İSE, ARSANIN VERİLMESİ OLACAK,
OHH NE ALA... AKP USULU PEŞKEŞ. SÖZLEŞME DE HOTEL OLARAK
İŞLETMEK VAR MIMIYDI? KİMİN MALINI KİME PEŞKEŞ ÇEKİYORSUNUZ.
0 yorum:
Yorum Gönder