YUSUF KORKUSUZ ZAMANINDA YENİLEN HURMALAR TIRMALAMAYA BAŞLADI



Orhangazi Belediyesi, atıl durumda olan ve ilçe kamuoyunda sürekli tartışılan Gölpark AVM ile ilgili olarak alternatif bir çözümü Belediye Meclisine sundu. Gölpark AVM’yi yap işlet devret modeli ile 25 yıllığına alan firma yetkililerin talebi ile AVM’nin bulunduğu arsanın aynı şirkete satışı ile ilgili konu Kasım Ayı Meclisinde onaylanmış. Aferin size...
Tesisin atıl kalmasından içleri sızlıyormuş, tesisin yapılması kararı alınırken, birçoğunuz o Meclisteydiniz, o zaman gıkınız çıkmadı, tabii yandaşlara veriliyordu, kamuya ait bir arsa ne ki sizin için, siz duygusal insanlarsınız... Kesin kabulü yapılmadan, tesisi şirkete teslim eden, o sürede bir kuruş kira almayan sizin Belediye başkanınız değildi. Ağlamaktan sorumlu parti üyeniz bakan, kesin kabulü yapılmamış tesisi hizmete açarken siz yoktunuz. Kesin kabulü olmayan tesise elektrik ve suyu kim bağladı? Ben mi? Hadi bunları yedik, kullanma ruhsatını kim verdi?
Şimdi yarattıkları pisliği temizlemeye soyunmuşlar, yandaş şirkete arasayı peşkeş çekecekler. Otel olacağını baştan söyleseydiniz, ihaleye belkide ben de girerdim.

O ŞİRKETİN PARASI VARSA, SÖZLEŞMEDEN KAYNAKLANAN, BELEDİYEYE OLAN KİRA BORÇLARINI NİYE ÖDEMİYOR. ADAM İŞİ SÜRÜNCEMEDE BIRAKACAK, KEPAZE EDECEK ÖDÜLÜ İSE, ARSANIN VERİLMESİ OLACAK, OHH NE ALA... AKP USULU PEŞKEŞ. SÖZLEŞME DE HOTEL OLARAK İŞLETMEK VAR MIMIYDI? KİMİN MALINI KİME PEŞKEŞ ÇEKİYORSUNUZ. 

0 yorum:

 

Pazarköy