YEREL BASININ VE OTSO’NUN HALİ PÜR MELALİ




            İlçemiz yerel basını üç maymunu oynamaya devam ediyor. Görmedik, duymadık, bilmiyoruz. Vah zavallılar…. Yenigün gazetesinden Adnan hoca, kızının ve damadının firması Emka inşaatı öve öve göklere çıkarırken, firma su işini zamanında tamamlayamadı ve 52 gün süre uzatımı aldı, bu ‘başarıdan’ dolayı gazete de tık yok. Pis çalışması, içi toz-toprak dolu boruları temizlemeden birbirine eklemeleri işin cabası… Ne denetleyen var, ne ilgilenen… İltimasa mahzar çocuklar olsa gerek…
            İş tamamlanasın, hizmete girsin, o toz-toprak vanaları tıkayınca halkımız vaziyeti çakacak, her zaman olduğu gibi, derin uykusunda şimdi.
            Neşet efendi, RTE aşağı kalacak değil ya; RTE, uçak filosundaki sayıyıyı artırmaya devam ederken, o da oğluna Orhangazi Göl Spor Tesisleri’nde, sünnet düğünü yaptı. Bu tahsisten dolayı Neşet Çağlayan İlçe Spor Müdürlüğü’ne bir ödeme yaptı mı acaba? Yaptı ise, ne kadar? Bundan sonra yurttaşlarımızın bahsi geçen tesisler için benzer talepleri karşılanacak mı? Merak ettim.

            Garip-gureba lafları unutuldu, Harun yerine Karun oldular, haklarında dosyaların hesabını veremeyenler Cumhurbaşkanı olursa, gerisi ne olur siz bilirsiniz, değerli okurlar.
            Gelelim, bizim yerel basının yere göğe sığdıramadığı Orhangazi Ticaret ve Sanayi Odası’na. Bu muhteremler geniş vizyonları ve dünya algılarıyla ilçeyi sanayi çöplüğüne çevirmek için ellerinden geleni yaptıkları yetmedi, halka şirin gözükmek için, otoyolda pay kapma savaşına giriştiler. Binlerce zeytin ağacı ve yüzlerce dönüm tarımsal alan heba edilirken gıkı çıkmayan bu uyanıklar, şimdi otoyolun isminde yer alan “Orhangazi” isminin kalması için mücadeleye başlamışlar, yürüyün be, kim tutar sizi….

            Bu işler isimle olmaz, tüzükle de olmaz, yan gelip yatmakla da olmaz. Çapsızlarla hiç olmaz…

0 yorum:

 

Pazarköy