İlçemiz
yerel basını üç maymunu oynamaya devam ediyor. Görmedik, duymadık, bilmiyoruz.
Vah zavallılar…. Yenigün gazetesinden Adnan hoca, kızının ve damadının firması
Emka inşaatı öve öve göklere çıkarırken, firma su işini zamanında tamamlayamadı
ve 52 gün süre uzatımı aldı, bu ‘başarıdan’ dolayı gazete de tık yok. Pis
çalışması, içi toz-toprak dolu boruları temizlemeden birbirine eklemeleri işin
cabası… Ne denetleyen var, ne ilgilenen… İltimasa mahzar çocuklar olsa gerek…
İş
tamamlanasın, hizmete girsin, o toz-toprak vanaları tıkayınca halkımız vaziyeti
çakacak, her zaman olduğu gibi, derin uykusunda şimdi.
Neşet
efendi, RTE aşağı kalacak değil ya; RTE, uçak filosundaki sayıyıyı artırmaya
devam ederken, o da oğluna Orhangazi Göl Spor Tesisleri’nde, sünnet düğünü
yaptı. Bu tahsisten dolayı Neşet Çağlayan İlçe Spor Müdürlüğü’ne bir ödeme
yaptı mı acaba? Yaptı ise, ne kadar? Bundan sonra yurttaşlarımızın bahsi geçen
tesisler için benzer talepleri karşılanacak mı? Merak ettim.
Garip-gureba
lafları unutuldu, Harun yerine Karun oldular, haklarında dosyaların hesabını
veremeyenler Cumhurbaşkanı olursa, gerisi ne olur siz bilirsiniz, değerli okurlar.
Gelelim,
bizim yerel basının yere göğe sığdıramadığı Orhangazi Ticaret ve Sanayi
Odası’na. Bu muhteremler geniş vizyonları ve dünya algılarıyla ilçeyi sanayi
çöplüğüne çevirmek için ellerinden geleni yaptıkları yetmedi, halka şirin
gözükmek için, otoyolda pay kapma savaşına giriştiler. Binlerce zeytin ağacı ve
yüzlerce dönüm tarımsal alan heba edilirken gıkı çıkmayan bu uyanıklar, şimdi
otoyolun isminde yer alan “Orhangazi” isminin kalması için mücadeleye
başlamışlar, yürüyün be, kim tutar sizi….
Bu
işler isimle olmaz, tüzükle de olmaz, yan gelip yatmakla da olmaz. Çapsızlarla
hiç olmaz…
0 yorum:
Yorum Gönder