Gazeteci
arkadaşımız sevgili Abdullah Erkul, yaz dönemi çalışmalarını tamamladıktan
sonra, kabızköye pardon Pazarköy’e dönüş yapmış. Gelir gelmez çok sert bir yazı
kaleme alıp, ilçede yapılan yalamalığı, özür dilerim, gazeteciliği ele almış.
Dimdik
ayakta durmanın ve mücadele etmenin muhalif olmanın zorluklarını anlatmış.
Sonra da Yenigün Gazetesi’ni kast ederek, “bizden
başka kimse yazamaz.” demiş. Sizin yazıp yazamayacağınızı bilemem ama,
kağıt üzerine olmasa da ekrana yazan http://pazarkoy.blogspot.com.tr/
diye bir blog var. Arayıp, açıp bakarsan göreceksin ki, orada yazılanları
hiç kimse yazamamış, umarım ki, sen yazarsın, çünkü herkese açık ve yazılanlar
belgeli.
“Bu
ilçede gazeteciliğin kitabını yeniden yazanları; hayret ve şaşkınlıkla
izliyoruz.” diye yazmışsın. Unutma ki, onları yetiştiren ve bununla övünen,
aynı gazetede çalıştığın Adnan Tosyalı… Dikkatli ol, gazetenin yayın
politikasına ters düşme… Emka’yı sakın eleştirme, ne kadar başarılı olduğunu
her gün anlat. Benden söylemesi. Sizi izlemeye devam etmem için, önce
okumadığın gazeteler bir bak, sonra da http://pazarkoy.blogspot.com.tr’nin
yazdıklarına bir bak, onları yazan çıkmış mı, bir öğreniver.
O
fıkrada yazıya uymamış, benim düşüncem bu.
0 yorum:
Yorum Gönder