“BİZDEN BAŞKA KİMSE YAZAMAZ.”




            Gazeteci arkadaşımız sevgili Abdullah Erkul, yaz dönemi çalışmalarını tamamladıktan sonra, kabızköye pardon Pazarköy’e dönüş yapmış. Gelir gelmez çok sert bir yazı kaleme alıp, ilçede yapılan yalamalığı, özür dilerim, gazeteciliği ele almış.
            Dimdik ayakta durmanın ve mücadele etmenin muhalif olmanın zorluklarını anlatmış. Sonra da Yenigün Gazetesi’ni kast ederek, “bizden başka kimse yazamaz.” demiş. Sizin yazıp yazamayacağınızı bilemem ama, kağıt üzerine olmasa da ekrana yazan http://pazarkoy.blogspot.com.tr/ diye bir blog var. Arayıp, açıp bakarsan göreceksin ki, orada yazılanları hiç kimse yazamamış, umarım ki, sen yazarsın, çünkü herkese açık ve yazılanlar belgeli.
            “Bu ilçede gazeteciliğin kitabını yeniden yazanları; hayret ve şaşkınlıkla izliyoruz.” diye yazmışsın. Unutma ki, onları yetiştiren ve bununla övünen, aynı gazetede çalıştığın Adnan Tosyalı… Dikkatli ol, gazetenin yayın politikasına ters düşme… Emka’yı sakın eleştirme, ne kadar başarılı olduğunu her gün anlat. Benden söylemesi. Sizi izlemeye devam etmem için, önce okumadığın gazeteler bir bak, sonra da http://pazarkoy.blogspot.com.tr’nin yazdıklarına bir bak, onları yazan çıkmış mı, bir öğreniver.

            O fıkrada yazıya uymamış, benim düşüncem bu.

0 yorum:

 

Pazarköy