AKP BUNU DA BAŞARDI



            Orhangazi, tozgazi ve çamurgazi den sonra, Gölgazi oldu. Yerel basının çok değerli muhabir ve habercileri bunu yine göremedi. Yenilenmiş altyapıya rağmen İstiklal caddesinde otomobiller koltuklarına kadar suya gömüldü.
            Sebep; su ve kanalizasyonu yapan firmaların pis çalışması sonucu tıkanan rögarlar suyu çekemedi. Su, alt yapı büzlerine aktarılamadı. Sonuç: Gölgazi.
            Gazeteciler nerede?
Gazeteciler dağa çıktı, dağı inek yedi, inek suya kapıldı gittiiii.
*****
            İki gün önce yapılan asfalt, yağmurdan sonra 20 cm çöktü. AKP mühendisliğinin büyük başarısı, iki günde çöken asfalt dökme işi başarıldı. Asfaltlama işine göz boyamak için ana caddelerden başlanınca, daha yüksek cadde ve sokaklardan taşınan toz, toprak asfaltı kapladı. Tozdan yine kurtulamadık, gitti.

            Siyasi parti temsilcilerine ve gazeteci arkadaşlara bu kadar kopya yeter. Yedi yaşını geçtiğiniz için benim yapabileceğim bir şey yok. Allah sizi bildiği gibi yapsın…

 

Pazarköy