Orhangazi, tozgazi ve çamurgazi
den sonra, Gölgazi oldu. Yerel basının çok değerli muhabir ve habercileri bunu
yine göremedi. Yenilenmiş altyapıya rağmen İstiklal caddesinde otomobiller
koltuklarına kadar suya gömüldü.
Sebep; su
ve kanalizasyonu yapan firmaların pis çalışması sonucu tıkanan rögarlar suyu
çekemedi. Su, alt yapı büzlerine aktarılamadı. Sonuç: Gölgazi.
Gazeteciler
nerede?
Gazeteciler dağa çıktı, dağı inek
yedi, inek suya kapıldı gittiiii.
*****
İki gün
önce yapılan asfalt, yağmurdan sonra 20 cm çöktü. AKP mühendisliğinin büyük
başarısı, iki günde çöken asfalt dökme işi başarıldı. Asfaltlama işine göz
boyamak için ana caddelerden başlanınca, daha yüksek cadde ve sokaklardan
taşınan toz, toprak asfaltı kapladı. Tozdan yine kurtulamadık, gitti.
Siyasi
parti temsilcilerine ve gazeteci arkadaşlara bu kadar kopya yeter. Yedi yaşını
geçtiğiniz için benim yapabileceğim bir şey yok. Allah sizi bildiği gibi
yapsın…
1 yorum:
Amin.
Yorum Gönder