Neşet
Çağlayan, gözünü karatmış, yoksa başkaları mı onu bu yola sokmuş bilmem.
Cumhurbaşkanlığı seçim sürecinde, Belediye başkanı değil, AKP ilçe başkanı gibi
hareket etti. Gazetelere Tayyip’in seçilmesi nedeniyle, tebrik ilanları verdi,
üstelik Belediye adına…
Bu
yetmemiş basına açıklama yapıp, demiş ki: “İleri demokrasi ve hukukun üstünlüğü
mücadelemizde tarihi bir eşiği aşmış bulunuyoruz. Demokrasinin, hukukun
adaletin çıtasını elbirliği ile yükseltmiştir.”
Sayın,
Neşet efendi;
Siyasetçilerin
veya yurttaşların sorduğu sorulara yanıt vermemek veya işine geldiği gibi yanıt
vermek mi, ileri demokrasi?
Anayasa’yı
fiilen ortadan kaldırmak, mahkeme kararlarını uygulamamak mı, hukukun adaletin
çıtasını yükseltmek?
Mahalle ağzı
ile siyaset yapmıyoruz. Her ne kadar Neşet’in lideri Tayyip öyle yapıyorsa da
biz Neşet’ten gelen isteğe uyup, “monşer” ağzı ile siyaset yapacağız. Şunu da
belirtelim ki, Neşet ve AKP susuyorsa, bilin ki verecek cevapları yoktur,
kıvırtacak yerleri kalmamıştır.
4
Ay geride kalırken, Orhangazi’nin son yeşil alanları da Neşet sayesinde parka
betonuna döndü, şehir parkın yanındaki 3 çınar ağcı bile bu ızdaraba
dayanamayıp, kurumaya başladı. Bunların ne mal olduğunu Cihan denen asil at bir
kerede anladı da, bizim “sağduyulu” beleşsever halkımız anlamadı. Sonları çınar
ağaçları gibi kurumak olacak.
Neşet efendiyi böyle incik boncuk
sorularla meşgul etmeyin. Ben ona ona ve kimin milletvekili olduğunu
anlayamadığım İsmail Aydın’ kolay monşer tipi sorular hazırlıyorum, elektrikler
kesilmezse çalışıp yanıtlayacaklar inşallah….
En
kolay sorulardan biriyle başlayalım.
Neşet efendi,
İznik Gölü kıyısında Çakırlı Belediyesi sosyal tesislerindeki tuvaletleri
yıktırmışsın. Orhangazi göl kıyısındakiler de aynı statüde onları ne zaman
yıktıracaksın? Yıkım İhalesine giren yoksa, Belediye’nin yeterli aracı var.
Yoksa yıktırırsam, Yusuf Korkusuz görev zararından mahkeme önüne çıkar diye onu
mu koruyorsun?
Üstelik
Orhangazi kıyısındaki tuvaletlere kaçak katlar bile çıkılmaya başlandı, zabıta
ile fen işlerinin gözü güneşe baktıkları için göremiyor mu?
Şu büfe
ihalesini de kaçırmışık…
Böyle olmuyor
ki, ihaleleri iftar vakti yapıp kendi adamlarınıza mı söylediniz?
Bir kolay soru
daha, zorları sona bıraktım.
Hürriyet Mahallesi
Göl yolu kavşağı ile otoyol arasındaki tarımsal araziler üzerine moloz
doldurulup, depo, ardiye vb. isteyen istediğini dikiyor, bunlara izin ruhsat
verdiniz mi? Yoksa bunları da göremediniz? Sıcaktandır!...
Mustafa kaya
efendi de, muhalefete her konuyu abartıyorsunuz demiş. Sizden öğrenmiş
olmasınlar?
Adnan hocadan inciler:
“İlk 100 gün
geride kalırken; Başkan Çağlayan “aferinler beklediği bir” ortamda ne yazık ki;
sert eleştirileri omuzlamak zorunda kaldı.
Vah, vah!
Hocam sen onunla ilgilen de yavrucak üzüntüden helak olmasın!
***
Yusuf Korkusuz
Orhangazi İçme Suyu”nda “kayıp oranı”nın %65leri aştığını bir an önce bu
sistemin yenilenmesi gerektiğini belirtmişti. Görev sütresince bu projeyi
yaşama geçirmeye fırsat bulamadı.
Tüh be hocam,
biz bunların değerini bilememişiz, insan önceden söyler ya…
Not: Yazım ve
imla hatları düzeltilmemiştir.
Hocam, Çe-Sa
sanayi alanı olarak satılmayacak, orası tarım arazisi olarak satılacak. Bizi
kandırma fiyat yükseltmeyiz.
0 yorum:
Yorum Gönder