NEŞET GÖZÜKARA’DAN İCRAATLAR

        


Neşet Çağlayan, gözünü karatmış, yoksa başkaları mı onu bu yola sokmuş bilmem. Cumhurbaşkanlığı seçim sürecinde, Belediye başkanı değil, AKP ilçe başkanı gibi hareket etti. Gazetelere Tayyip’in seçilmesi nedeniyle, tebrik ilanları verdi, üstelik Belediye adına…
            Bu yetmemiş basına açıklama yapıp, demiş ki: “İleri demokrasi ve hukukun üstünlüğü mücadelemizde tarihi bir eşiği aşmış bulunuyoruz. Demokrasinin, hukukun adaletin çıtasını elbirliği ile yükseltmiştir.”
            Sayın, Neşet efendi;
            Siyasetçilerin veya yurttaşların sorduğu sorulara yanıt vermemek veya işine geldiği gibi yanıt vermek mi, ileri demokrasi?
            Anayasa’yı fiilen ortadan kaldırmak, mahkeme kararlarını uygulamamak mı, hukukun adaletin çıtasını yükseltmek?
Mahalle ağzı ile siyaset yapmıyoruz. Her ne kadar Neşet’in lideri Tayyip öyle yapıyorsa da biz Neşet’ten gelen isteğe uyup, “monşer” ağzı ile siyaset yapacağız. Şunu da belirtelim ki, Neşet ve AKP susuyorsa, bilin ki verecek cevapları yoktur, kıvırtacak yerleri kalmamıştır.

            4 Ay geride kalırken, Orhangazi’nin son yeşil alanları da Neşet sayesinde parka betonuna döndü, şehir parkın yanındaki 3 çınar ağcı bile bu ızdaraba dayanamayıp, kurumaya başladı. Bunların ne mal olduğunu Cihan denen asil at bir kerede anladı da, bizim “sağduyulu” beleşsever halkımız anlamadı. Sonları çınar ağaçları gibi kurumak olacak.
Neşet efendiyi böyle incik boncuk sorularla meşgul etmeyin. Ben ona ona ve kimin milletvekili olduğunu anlayamadığım İsmail Aydın’ kolay monşer tipi sorular hazırlıyorum, elektrikler kesilmezse çalışıp yanıtlayacaklar inşallah….
            En kolay sorulardan biriyle başlayalım.
Neşet efendi, İznik Gölü kıyısında Çakırlı Belediyesi sosyal tesislerindeki tuvaletleri yıktırmışsın. Orhangazi göl kıyısındakiler de aynı statüde onları ne zaman yıktıracaksın? Yıkım İhalesine giren yoksa, Belediye’nin yeterli aracı var. Yoksa yıktırırsam, Yusuf Korkusuz görev zararından mahkeme önüne çıkar diye onu mu koruyorsun?
Üstelik Orhangazi kıyısındaki tuvaletlere kaçak katlar bile çıkılmaya başlandı, zabıta ile fen işlerinin gözü güneşe baktıkları için göremiyor mu?
Şu büfe ihalesini de kaçırmışık…
Böyle olmuyor ki, ihaleleri iftar vakti yapıp kendi adamlarınıza mı söylediniz?
Bir kolay soru daha, zorları sona bıraktım.
Hürriyet Mahallesi Göl yolu kavşağı ile otoyol arasındaki tarımsal araziler üzerine moloz doldurulup, depo, ardiye vb. isteyen istediğini dikiyor, bunlara izin ruhsat verdiniz mi? Yoksa bunları da göremediniz? Sıcaktandır!...
Mustafa kaya efendi de, muhalefete her konuyu abartıyorsunuz demiş. Sizden öğrenmiş olmasınlar?

Adnan hocadan inciler:
“İlk 100 gün geride kalırken; Başkan Çağlayan “aferinler beklediği bir” ortamda ne yazık ki; sert eleştirileri omuzlamak zorunda kaldı.
Vah, vah! Hocam sen onunla ilgilen de yavrucak üzüntüden helak olmasın!
***
Yusuf Korkusuz Orhangazi İçme Suyu”nda “kayıp oranı”nın %65leri aştığını bir an önce bu sistemin yenilenmesi gerektiğini belirtmişti. Görev sütresince bu projeyi yaşama geçirmeye fırsat bulamadı.
Tüh be hocam, biz bunların değerini bilememişiz, insan önceden söyler ya…
Not: Yazım ve imla hatları düzeltilmemiştir.

Hocam, Çe-Sa sanayi alanı olarak satılmayacak, orası tarım arazisi olarak satılacak. Bizi kandırma fiyat yükseltmeyiz.

0 yorum:

 

Pazarköy