Bazı
arkadaşlar benim Facebook ve http://pazarkoy.blogspot.com.tr/
adresli blog sayfasında yazdıklarımdan da rahatsız olmuşlar. Bak şu işe…
Bunlar Tayyip’den de beter, hiçbir yerde yazmamızı istemiyorlar. Bana interneti
de yasaklayacaklar…
Bu
işin kolayı var. Arkadaş, o zaman siz yazın, halkı aydınlatın, ben de
yazmayayım, benim için de zahmetli oluyor. Örneğin, Adnan Tosyalı, 21.10.2014
tarihli yazısında Neşet’in belediyecilik anlayışını yere göğe sığdıramamış.
Altyapı sıkıntıları ile ilgili haberler, özgür basın ilişkisini yansıtıyormuş,
herkes sorunlarını özgürce dile getirebiliyormuş, kamuoyu sorunları özgürce
tartışabiliyormuş. Bak seennnn…. Neler olurmuş bu Pazarköyde’de biz bilmezmişik…
Bunların
hepsini doğru kabul edelim, şimdi aşağıda yazacaklarımı özgürce tartışın da
görelim. Ne kadar özgürsünüz…
Bu
arkadaşlar, neyi haber yapmışlarda, Pazarköy kamuoyu tartışmış. Gerçi onlar
haber yapsalar da kabız Pazarköy kamuoyu tartışmaz, tartışamaz… Tartışmak için
bilgi, ilgi, birikim ve duyarlılık gerekir. Önce kendinize devekuşu soyundan
gelmediğinizi telkin edip, bu duygudan kurtulacaksınız.
Componenta’nın
ruhsatı iptal edilen yeni tesisini Belediye nasıl mühürlemiş, tesis buna rağmen
nasıl çalışıyor? Neşet ve kimin milletvekiliyse İsmail efendinin Componenta
ilgisi ve sevgisi nereden geliyor? Gidin bunları araştırın, bizi de aydınlatın
bakalım…
Neşet
efendi şimdiye kadar, çeşitli konularda yazdığım bilgi edinme dilekçelerinin
çoğuna Bilgi Edinme Yüksek Kurulu’na yaptığım ve haklı çıktığım itirazlardan
sonra yanıt verdi. Siz kime ne masalı anlatıyorsunuz? Hepsinin belgesi ben de,
yazabilecekseniz, buyrun hepsinin belgelerini vereyim yazın, bakalım. Siz
yazın, ben de yazmaktan kurtulayım, çok meraklısı değilim.
0 yorum:
Yorum Gönder