Din taciri gemi azıya
aldı…
Neşet efendi din tacirliğinde gemi azıya almış, camilerin
ramazanda temizliğini belediye bütçesinden yaptırdıktan sonra, şimdi de, cami
temizliğini, temizlik ihalesinin içine alacakmış.
Hadi bakalım, hayırlısı…
Nadır’da neler
oluyor?
Orhangazi Belediyesi’nin resmi yazıyla hiçbir işlem yapmadık
dediği, Nadır piknik alanı ile
Orhangazi Belediyesi’nin bir şirketi olan (sermayesinin %99
u Belediyeye ait.) OBEFAŞ ile ilişkisi nedir?
İlişkiniz yoksa, hiçbir işlem yapmadıysanız Belediye Meclis
toplantısında söylenen bu sözlerin anlamı ne?
“Nadır OBEFAŞ’ın konusudur ve tartışma yeri burası
değildir.”
Nadır tesislerinde belediye işçisi çalışıyor mu?
Neşet neden bu yolda
gazetecilere poz veriyor?
Taş ocaklarından inen ve Hürriyet Mahallesinden geçen, yolun
Örgün mozaik önünden geçen yola bağlanması için inşa edilen 2 km. yolu kim
yapıyor? Parasını kim ödüyor? Resmi yazıda, Belediye’nin yol yapımının
maliyetini üstlenmediğini ifade eden Neşet neden yolda gazetecilere poz
veriyor?
Diğerleri gibi bu
soruya da hala yanıt alamadık
Neşet efendi’ye Nurettin Çetin’in
bir sorusu şöyleydi: Hemşeri derneklerine yaptığınız, yapacağınız bütün
faaliyetlerin sponsoru Orhangazi Belediyesi’dir dediniz mi, demediniz mi? Cevap
yok, susmak ikrardan gelir, değil mi?
Benim vergi veren bir yurttaş olarak param, niye cami
temizliği ve hemşeri derneklerinin faaliyetleri için harcansın?
Hadi, CHP’yi anladık,
onlar hala izinde! Yerel gazeteler ve ‘demokrasinin vazgeçilmezi’ diğer siyasi
parti ilçe örgütleri siz ne işe yararsınız?
0 yorum:
Yorum Gönder