YALAN SÖYLEYEN KİM?


            Orhangazi yerel basını, Nadır tesislerinin kira sözleşmesi devam eden işletmeciden, Belediye’ye devredildiğini yazdı. Belediye yetkilileri de bu yönde açıklamalar yaptı ve tesisi artık Belediye’nin işleteceğini ve Belediye sosyal tesisi olarak kullanacağını söylediler. Tesisler bedelsiz karşılıklı anlaşmayla Belediye’ye geçmişti.
            Ben de Bilgi Edinme Dilekçesi ile aşağıdaki dilekçeyle Belediye’ye başvurdum:

            ORHANGAZİ BELEDİYE BAŞKANLIĞINA
“1-İlçe basınında çıkan haberlere göre, Geçen dönem meclis kararı ile 12 yıllığına kiralanan Nadır Piknik Alanı sözleşmesi, hangi şartlar altında fesih edilmiştir, Nadır piknik alanının sosyal tesislere dönüştürülürken nasıl bir yöntem kullanılmıştı ve erken fesih nedeniyle kiracıya para ödenmiş midir, ödenmiş ise, ne kadar ödenmiştir. Bu tesis, bundan sonra nasıl işletilecektir.”
YANIT: “İlçemiz Nadır Piknik Alanı ile ilgili hiçbir devir teslim işlemi yapılmamıştır.”
Evet, sizce bizi yanıltan kim?


Muhalefet partilerinin ilçe örgütleri bu konuyu aydınlatmayı düşünürler mi?

0 yorum:

 

Pazarköy