Orhangazi
yerel basını, Nadır tesislerinin kira sözleşmesi devam eden işletmeciden,
Belediye’ye devredildiğini yazdı. Belediye yetkilileri de bu yönde açıklamalar
yaptı ve tesisi artık Belediye’nin işleteceğini ve Belediye sosyal tesisi
olarak kullanacağını söylediler. Tesisler bedelsiz karşılıklı anlaşmayla
Belediye’ye geçmişti.
Ben
de Bilgi Edinme Dilekçesi ile aşağıdaki dilekçeyle Belediye’ye başvurdum:
ORHANGAZİ
BELEDİYE BAŞKANLIĞINA
“1-İlçe basınında çıkan haberlere göre, Geçen dönem
meclis kararı ile 12 yıllığına kiralanan Nadır Piknik Alanı sözleşmesi, hangi
şartlar altında fesih edilmiştir, Nadır piknik alanının sosyal tesislere
dönüştürülürken nasıl bir yöntem kullanılmıştı ve erken fesih nedeniyle
kiracıya para ödenmiş midir, ödenmiş ise, ne kadar ödenmiştir. Bu tesis, bundan
sonra nasıl işletilecektir.”
YANIT: “İlçemiz Nadır Piknik Alanı ile ilgili hiçbir devir teslim
işlemi yapılmamıştır.”
Evet, sizce bizi yanıltan kim?
Muhalefet partilerinin ilçe örgütleri bu konuyu aydınlatmayı düşünürler
mi?

0 yorum:
Yorum Gönder