Geldiğimiz yere bakar mısınız...
Hukuk
Fakültesi Dekanı Tayyip’in
elini öpmeye yelteniyor!..
Bu “hukuk adamına” ne demeli?..
Tayyip’i “hukuk doktoru” yaptınız…
Bu “hukuk adamına” ne demeli?..
Tayyip’i “hukuk doktoru” yaptınız…
Hukukun ırzına geçildiği, paspas
yapıldığı ülkede,
Hukuk fakülteleri kuzuların
sessizliğini oynuyor.
Veliler de bu fakültelerde okuyan
çocuklarının iyi avukat, hakim veya savcı olacağını sanıyor...
Bu fakültelerden hukukçu çıkmaz,
diploma çıkar...
Bu fakülteye çok yazık, bu adamın
dekan olduğu yerde bilim değil, ot bile bitmez.
“Çalıyor ama çalışıyor”
“yiyor ama bize de veriyor”
“devletin malı deniz yemeyen domuz!”
“bal tutan parmak yalar”
yeni ahlaki ilkelerimiz bunlar...
“Diyanet İşleri Başakanlığı
mal varlığıyla Vatikan'la yarışıyor.”
Sabah kalk din, yatarken din;
Hırsıza oy ver;
Cumaya git;
Akrabaya kıyak için Kur'an da ayette
varmış.
Hırsızlık ta son perde,
Kur'an hırsızlığa dayanak
gösteriliyor.
1,5 milyar İslam alemi affedersiniz
bir iki ülke hariç m...k içinde
Niye?
Niçin?
Nasıl?
Bu soruları kendine sormadığı
için....
0 yorum:
Yorum Gönder